Wachten of doen?

Een deel van mijn manuscript ligt bij twee uitgevers. De één vroeg of ik van plan was er meer verhalen aan toe te voegen, wat resulteerde tot het schrijven van één verhaal en het toevoegen van anderen.

Nog steeds wacht ik af, maar het kan ook anders: ik heb gisteren de knoop doorgehakt en heb wat ik nu heb, gedeeltelijk geredigeerd door een sterke redacteur en gewaardeerde proeflezers, opgestuurd naar de American Bookstore om vandaag te laten drukken. Één exemplaar, unedited version, met eenvoudige zwart-wit kaft en wellicht beginnersfouten wat betreft lay-out. Terwijl mijn dochters op Manga-expeditie gaan, zal ik waarschijnlijk met vlinders in de buik naast de Espresso Book Machine staan wachten tot mijn allereerste boek uit de machine geworpen wordt. Of dit het wachten op een uitgever verzacht weet ik nog niet. Ik zal er eerlijk verslag van doen, liefst met foto.

Een alternatief zou zijn geweest de leergebonden boekjes vol te schrijven, ik wist echter niet of de tekst erin zou passen. Ik schat van niet.

2 thoughts on “Wachten of doen?

Leave a Reply

