Bergen aan Zee, Hannah en Adriaan

Af en toe lees ik iets over bekende (en minder bekende) schrijvers, ditmaal per toeval omdat ik het op twitter tegenkwam – over Hannah Bervoets waarmee ik op de foto stond tijdens Editio eerder dit jaar (wat een aardig mens is dat) en Adriaan van Dis (waarvan ik een boeiende workshop over schrijven bij Scheltema volgde). Ze blijken iets met mij gemeen te hebben: Bergen aan Zee. Ik ben in Bergen opgegroeid en in de zomer trokken we steeds naar Bergen aan Zee om van het strand te genieten. In dit interview vertellen beide schrijvers openhartig over zichzelf en hun jeugd in Bergen aan Zee.

Leave a Reply

