Nieuw tijdschrift: Oerkracht

De Schrijflantaarn ~ digitaal schrijverscafé

Interview met Margrethe Venema, initiator tijdschrift Oerkracht

Oerkracht is een nieuw tijdschrift dat een podium biedt aan kunstenaars, dichters, filosofen en verhalenschrijvers. Benieuwd naar wat Oerkracht voor jou te bieden heeft? Of hoe jij je verhaal, gedicht of ander kunstwerk kunt inzenden om kans te maken op publicatie van jouw werk in dit halfjaarlijks tijdschrift? Ik ging in gesprek met de initiator van Oerkracht: Margrethe Venema.

Onze ontmoetingDe Schreef 6 - kopie

Op een van mijn vrije dagen staat in mijn agenda onderstreept: kennismaking  en interview met Margrethe Venema.
Onderhand ben ik erg nieuwsgierig geworden naar de persoon achter de gepassioneerde e-mails over Oerkracht en naar wat haar beweegt om zo’n groot project op te tuigen.

View original post 1,046 more words

2 thoughts on “Nieuw tijdschrift: Oerkracht

    1. Ik heb al feedback gekregen op een eigenzinnig essay, Hans, waar ik blij van word. (van Margrethe, ik ken haar een beetje, ze is streng maar heeft uitstekende smaak)

      Like

Leave a Reply

