Loting vanwege aantal volgers

995 volgers op mijn blog. (1001 als ik bloglovin meetel). Reden om een exemplaar van Naakte Lunch met mijn verhaal Metamorfose erin te verloten. Natuurlijk stuur ik het op. Ik kan er desgewenst iets in schrijven. Het literair tijdschrift is niet meer verkrijgbaar, behalve misschien ergens bij een boekhandel. De loting zal maandag 13 maart plaatsvinden om 10:00 uur. Bij gebrek aan hoge hoed zal ik de lootjes in een plasticzak van de Deka husselen, geheel in stijl met mijn leefwijze: ‘Het oogt niet maar het werkt wel.’

Het enige wat je hoeft te doen is jouw naam of pseudo hier achterlaten als bericht.

28 thoughts on “Loting vanwege aantal volgers

    1. Lieve Anne, helaas trok ik niet jouw lootje. Maar wil je wel het verhaal met mooie afbeelding en / of de handige redigeerlijst? Neem dan contact met me op.

      Like

    1. Christina, jammer dat jij het niet geworden bent. Maar wil je het verhaal met mooie afbeelding plus de redigeerlijst? Neem dan contact met me op. Zie blogpost.

      Like

    1. Alice, dank je voor het volgen. Helaas heb ik niet jouw lootje getrokken, maar wil je mijn verhaal met afbeelding en de redigeerlijst? Neem dan contact met me op (zie laatste blogpost)

      Like

    1. Annette, helaas heb je het tijdschrift niet gewonnen, maar wil je het verhaal met mooie afbeelding en een redigeerlijst erbij? Neem dan contact met me op.

      Like

    1. Kathleen, helaas trok ik niet jouw lootje. Heb je belangstelling voor de handige redigeerlijst en /of het verhaal met afbeelding? Neem dan contact met me op, in de laatste blogpost staat hoe.

      Like

      1. Eveline, helaas viel het lot niet op jou deze keer, maar als je belangstelling hebt voor de redigeerlijst of het verhaal, neem dan contact met me op. In mijn laatste blogpost vertel ik hoe.

        Like

    1. Discobar bizar, helaas trok ik niet jouw lootje, maar heb je belangstelling voor het verhaal (met afbeelding) en / of de handige redigeerlijst? Neem dan contact met me op. Zie laatste blogpost voor hoe.

      Liked by 1 person

    1. Dana, helaas trok ik jou niet. Mocht je interesse hebben in het verhaal met afbeelding, en / of de redigeerlijst (handig voor het checken voor het opsturen naar een wedstrijd), neem dan contact met me op.

      Like

Leave a Reply

