Bespreking op site ‘In de Knipscheer’

Uitgeverij ‘in de Knipscheer’ is zowiezo interessant voor schrijvers van korte verhalen. Eerst om ze te lezen ter lering en inspiratie, ten tweede als overweging er ooit eens te publiceren. De verhalen die in de bundels aldaar staan zijn van literaire kwaliteit en beslist de moeite van het lezen waard. Ze komen immers onder andere voort uit het literair tijdschrift Extaze.

Vandaag werd ik verrast omdat een deel van mijn bespreking van de bundel van Annette van ‘t Hull prominent op de site geplaatst is. Ik schreef het niet als recensie, maar met het doel mijn bloglezers aan te sporen Annette’s boek te lezen om zelf te ontdekken hoe je harmonieus handeling en beschrijving vervlecht. Het sterke punt van Annette’s verhalen, naast de inhoud, die ik liever apart bespreek.

Leave a Reply

