Oefeningen als je vastloopt

Schrijfcursussen doen het en je vindt ze in schrijfboeken, oefeningen waarmee je inspiratie weer op gang komt. Omdat ik nog steeds lijd aan de plotziekte, heb ik besloten zelf daarvoor een aantal oefeningen te ontwerpen die ik kan pakken als ik weer eens moeite heb een plot te verzinnen. Mijn uitgangspunt is wat ik weet uit mijn cursussen en schrijfboeken, alleen ontwerp ik zelf op maat een paar oefeningen zoals ik opdrachten verzin voor de wekelijkse schrijfopdracht van Schrijven Online. Ik heb al een paar vage ideeën hoe het eruit zal zien, nu alleen nog uitwerken.

Leave a Reply

