Ode aan Naakte Lunch

Jammer, literair tijdschrift Naakte Lunch houdt ermee op vanwege omstandigheden. Met plezier was ik er huisblogger, mijn blogs zijn nog te maart te lezen op de site. Met plezier deed ik mee aan een cursus en met plezier publiceerde ik in het blad. Alweer een podium voor korte verhalen minder, na het verdwijnen van Azra. Ik voelde me er thuis en houd er goede herinneringen aan. Ik zal ook niet vergeten dat ze mij openlijk gesteund hebben toen ik meedeed met Editio, op Facebook, twitter en naast mijn verhaal op Editio. Dit was uniek voor een literair tijdschrift. Ik hoop dat het terugkomt of de makers terug te zien. Vooral ben ik dankbaar.

One thought on “Ode aan Naakte Lunch

Leave a Reply

