Yippie, vijfde bij Editio

Ondanks mijn tegenzin om stemmen te werven, ben ik vijfde geworden bij de publieksprijs. Ik win geen cursus, geen boek, maar het is toch een prestatie en ik val daarmee op. Op Facebook heb ik contact gehad met de nummer een, Tamara Baars. We feliciteerden elkaar en ze zei dat ik kans maak op de vakjuryprijs. Ik heb niet alle verhalen gelezen, maar wel een aantal andere kanshebbers gespot in ieder geval voor de top 10. Nu is het afwachten op het oordeel van de jury, die zich niets van het aantal stemmen aantrekt. Het zou mooi zijn als ik ook waardering krijg van de vakjury, dat is afwachten. Nog twee maanden voor de uitreiking.

8 thoughts on “Yippie, vijfde bij Editio

  1. Gefeliciteerd!

    Warme groet,

    Yvonne van der Laan, alias Gedichtenlaantje

    Op 15-1-2017 om 1:24 schreef Odile Schmidt: > WordPress.com > blogdame posted: “Ondanks mijn tegenzin om stemmen te werven, ben ik > vijfde geworden bij de publieksprijs. Ik win geen cursus, geen boek, > maar het is toch een prestatie en ik val daarmee op. Op Facebook heb > ik contact gehad met de nummer een, Tamara Baars. We feliciteerden” >

    Liked by 1 person

Leave a Reply

