Open kaart spelen loont

Dilemma: ik heb een verhaal geschreven dat kans maakt bij een grote wedstrijd, het is echter al gepubliceerd. Nu kan ik het inzenden en niets zeggen, maar is dat verstandig?

Het is altijd verstandig te melden wat je graag zou willen, als het volgens de regels kan. Probeer dus eerst de regels goed door te nemen. Immers, alle partijen kunnen baat hebben bij bekendheid, om maar wat te noemen.

Helaas bestaat de Nieuw Proza Prijs sinds dit jaar niet meer, anders had ik daar automatisch aan deelgenomen, als gepubliceerde in een officieel literair tijdschrift, vandaar dit probeersel. Ik kreeg een sympathieke aanmoediging van Naakte Lunch. Nu hopen dat mijn verhaal de vakjuryprijs wint.

Leave a Reply

