Essay schrijfwedstrijd alleen voor vrouwen

Hoe zie jij de toekomst? Het onderwerp voor deze essay schrijfwedstrijd is zowel algemeen als specifiek te beantwoorden. Je kunt er veel kanten mee op. Het is altijd de kunst om een originele insteek te vinden voor een essay en deze boeiend voor het voetlicht te brengen. Dat het een wedstrijd voor alleen vrouwen is komt wellicht omdat mannen nog steeds veel meer gepubliceerd worden, of omdat de organisatoren een vrouwelijke stem willen horen. Wie zal het zeggen? Ik denk dat ik zelf een poging ga wagen, niet vanwege de prijs, maar omdat ik mijn hoofd wel wil breken in navolging van vele vrouwen voor mij, die een lans gebroken hebben voor de kans voor vrouwen om te studeren en te schrijven. Dankzij deze vrouwen kijkt niemand raar om als ik gepubliceerd word.

Leave a Reply

