Op een dag…

Op een dag, na geploeter, falen en toch doorgaan, na onderzoeken wat ik minder goed kan en wat beter, na een cursus en een masterclass, veel oefenen, honderden verhalen, krijg ik bericht van een literair tijdschrift dat ik exact het verhaal geschreven heb dat ze willen publiceren. Een kwestie van doorgaan waar ik de neiging heb op te geven. Geen genoegen nemen met een minder verhaal. Eerlijk gezegd was de redacteur streng en maande me te herschrijven en niet te snel tevreden te zijn. Ze wees me op specifieke zwakheden in het verhaal. Gelukkig maar.

Ik verschijn binnenkort in Naakte Lunch.

3 thoughts on “Op een dag…

Leave a Reply

