De zin van een masterclass

Niets is boeiender dan inzicht krijgen in hoe ver ik ben op het gebied waar mijn passie ligt. Net ontving ik een leesrapport van Naakte Lunch. Het geeft een soort röntgenfoto van mijn verhaal, van schrijftechniek tot opbouw wordt zichtbaar. Dit is het tweede leesrapport dat ik ontvang en meteen wordt duidelijk dat er werk aan is als ik mijn ambitie om een sterke schrijver te worden wil waarmaken. Met de verbeterpunten kan ik nu aan de slag gaan. Bij het insturen vermoedde ik het al. De lengte van de zinnen is aan de korte kant. Ik wuifde mijn gedachte weg het geheel te herschrijven. Na het eerste rapport heb ik wel moeite gedaan om de zinnen langer te maken, maar het is nog niet genoeg. Werk aan de winkel.

Op de site van Naakte Lunch kun je tot medio augustus voor gereduceerd tarief een kort verhaal kritisch laten lezen.

Leave a Reply

