Twee maal Naakte Lunch

Gisteren twee maal Naakte Lunch, dat wil zeggen het tijdschrift voor Kunst en Letteren dat op mijn salontafel ligt. Het bevat foto’s van kunstwerken en korte verhalen.

Gisterochtend kreeg ik een mail dat de redactrice alvast aantekeningen heeft gemaakt over mijn verhaal. Ik heb namelijk een beoordeling gevraagd uit nieuwsgierigheid, ook omdat ik van plan ben een verhaal naar een literair tijdschrift te sturen, maar er nog wat onzeker over ben. Het is een voor mij gedurfd verhaal, waarbij ik uit mijn comfortzone stap. Als ik feedback terugkrijg zal ik erover berichten. In ieder geval ben ik zeer blij met deze mogelijkheid. Vaak is het lastig, als je schrijft, om te weten of je een goede richting inslaat of dat je de plank misslaat en dat werkt remmend op je ontwikkeling.

De tweede ontmoeting met Naakte Lunch betrof de webinar voor autodidacten. Over de moeilijkheid en kansen om te publiceren.

Ik ben enthousiast over hoe ze denken de autodidact te helpen.

Leave a Reply

