gewonnen met Facebookactie

Vandaag kwam het derde boek binnen dat ik gewonnen heb met een Facebookactie van Alex Hoogendoorn (boekenblog). Een schrijfvriendin maakte me erop attent dat er een voor mij interessante win-actie was waarbij psychologische en filosofische boeken te winnen waren, echt iets voor mij. Ik kon ook met gemak motiveren waarom ik deze boeken graag zou lezen, want het antwoord lag al kant en klaar gesudderd in mijn brein. Op scholen is te weinig aandacht voor het intrapersoonlijke, de wereld binnenin vol gedachten, waar we bijna alleen via boeken toegang tot krijgen. Voor ik het wist moest ik mijn commentaar inkorten.

Even later werd ik door Alex Hoogendoorn getagd dat ik een van de drie winnaars was. Daarna ging ik pas precies lezen wat de prijs was. Maar liefst vijf boeken, een filosofisch krachtpakket. Deze komen om de twee dagen binnendruppelen, zodat je er lang van kunt genieten. Vandaag het derde boek: nooit meer te druk, van Tony Crabbe. Eerder: de psychiater en het meisje, van Erik Rozing en de wet van Moenk van Jaap Bos. Nog twee boeken te gaan. Van Luyting-Sijthoff kreeg ik een aardig begeleidend schrijven: een felicitatie en of ik een recensie zou willen schrijven op bol.com en Hebban, als ik  het uit heb, en misschien zelfs naar ze mailen. Dat ze dat vragen… ik was zoiets al van plan.

Leave a Reply

