Naakte Lunch geeft schrijfadvies

Nieuw van Naakte Lunch, uit onvrede om zoveel teksten zonder feedback af te wijzen, is dat je er feedback op een verhaal voor een schrijfwedstrijd of voor een tijdschrift ter beoordeling kunt voorleggen. Op deze manier, zo is de redenatie, kun je jezelf verbeteren door een zetje in de goede richting van de ervaren literair agent, redactrice Irma Woortman. Het kost maar 27 euro voor een verhaal tot 3000 woorden. Ik ga er mijn voordeel mee doen, denk ik.

8 thoughts on “Naakte Lunch geeft schrijfadvies

    1. Wat ik aantrekkelijk vind is een professionele feedback. Vaak kom je al een heel eind met proeflezers, maar dan wil je graag naar een volgend level. Daarom heb ik eerder feedback gevraagd van Robbert Welagen en daar was ik heel blij mee. Zowel sterke kanten als zwakkere werden besproken. Omdat ik mij divers ontwikkel blijf ik echter behoefte houden aan feedback. Ook wil ik niet steeds hetzelfde schrijven.

      Like

  1. Begrijpelijk. De meeste schrijvers hebben behoefte aan feedback. Schrijvers die publiceren krijgen ook feedback van hun redacteur. Er is alleen nog geen goede oplossing voor mensen die nog niet publiceren, wij hopen dat gat een klein beetje te dichten.

    Liked by 1 person

    1. Dat doen jullie goed. Ik publiceer overigens wel door middel van schrijfwedstrijden. Soms krijg je feedback waar je dan erg blij mee bent, want dat is vaak een graadmeter. Er is inderdaad een kloof. Ik zou bij tijdschriften willen publiceren, maar daar gelden weer andere vereisten voor dan bij wedstrijden.

      Like

  2. Dat klopt zeker, zo hebben wij ook onze voorkeuren. Maar uiteindelijk kom je er snel genoeg achter waar de diverse tijdschriften naar op zoek zijn. De eerste tip die ik je kan geven: koop er gewoon een aantal en probeer er achter te komen wat de verhalen die er in staan gemeen hebben met elkaar.

    Liked by 2 people

    1. Vreemd genoeg lazen er dus heel veel dit bericht. Herkenbaar, Dana. Maar ik ben inmiddels een gesettlede dame, zoals jij. En ik hoef niet zo nodig meer naakt te lunchen. 🙂 Toch wel, want ik ben met de wedstrijd bezig.

      Like

Leave a Reply

