Publiciteit als je wint

Als je wint kom je niet altijd automatisch in de krant of op de radio. Je kunt het wel aangrijpen om een artikel te schrijven aan de locale krant. Ik schreef zowel de locale krant als de krant van het dorp waar ik opgegroeid ben aan. Ook de krant waar ik eerder dit jaar genomineerd ben geweest en waar ik een van de acht winnaars was. Uiteindelijk ben ik in vier kranten gepubliceerd met een artikel dat ik voor iedere krant aangepast heb. Nu heb ik ook de locale radio aangeschreven. Door steeds een invalshoek te kiezen die de lezer interessant zou kunnen vinden kun je de kans groter maken om gepubliceerd te worden. Bij de radio zou ik graag spreken over het onderwerp van mijn blog: korte verhalen schrijven voor wedstrijden. Er zijn veel schrijvers die twijfelen of ze aan een wedstrijd zullen meedoen. Ik zou graag zien dat ieder van ons zich verder ontwikkelt. Wedstrijden kunnen daarbij helpen omdat ze ons aanzetten tot schrijven. Graag zou ik daarover spreken.

Leave a Reply

