Schrijfwedstrijd over familie

Voor publicatie in Plus Magazine kun je in maximaal 400 woorden schrijven over je familie. Het thema is ‘Van je familie moet je het hebben’. In een tweet stond dat het over een gedenkwaardige of niet te vergeten ogenblik zou kunnen gaan. Deze schrijfwedstrijd is zo te lezen alleen voor een publicatie. De eerste prijs in het papieren blad en de andere vier winnaars online. Wil je graag in de kerstvakantie aan een zeer kort verhaal schrijven? Ik twijfel tussen deze en Verstrikt. Ik heb namelijk al denkwerk gedaan voor Verstrikt.

2 thoughts on “Schrijfwedstrijd over familie

  1. Verstrikt heb ik af. En met mijn familie heb ik HELEMAAL NIETS. Daar kan ik nog geen 20 woorden aan spenderen. Fijne dagen Odile! Met al diegenen die je lief zijn.

    Liked by 1 person

    1. Het is toch fijn dat je kiezen kunt, anders zou je aan alles meedoen Hartstikke vermoeiend. Ik plaats ook wedstrijden waar ik niet aan meedoe, haha.

      Like

Leave a Reply

