schrijfwedstrijd ‘geen zin’

Wederom een schrijfwedstrijd gespot: ‘geen zin’ is de titel van de illustratie van Joren Joshua. Schrijf er een verhaal bij dat niet langer is dan 1500 woorden. Volgens de schrijfdames die de wedstrijd organiseren is de wedstrijd niet bedoeld voor wie geen roem zoekt. Mag ik dat zelf bepalen? Ik heb geen geraniums maar de nieuwe geraniums die ik heb is een hangplek in mijn eigen tuin: de barbecuehut. Voor ik van het bestaan van deze wedstrijd afwist, stond ik daar met mijn vrienden gelukkig en beschut voor de regen. Ik hoef niet zo nodig te schitteren in tijdschrift de Ei, maar mocht ik winnen dan zal ik geen bezwaar aantekenen tegen plaatsing.

Leave a Reply

