Verstrikt schrijfwedstrijd

Net op het moment dat de bibliotheekschrijfwedstrijden achter ons liggen, komt deze mooie schrijfwedstrijd langs. De opdracht is simpel: verstrikt. Daar kun je veel kanten mee op. De prijzen zijn aantrekkelijk. Alleen als je gewend bent aan de zkv-lengte, is het wennen om iets langer te schrijven. Het maximum is 2500 dus wordt er ook een langer verhaal verwacht. Voor de Nanowrimo’s onder ons is het een koud kunstje. Voor mij niet. Ik werk vaak op gevoel, en het gevoel voor een boek heb ik, het gevoel voor een zkv heb ik. Daartussen in is buiten mijn comfortzone, heb ik al eerder gemerkt. Geeft niet. Ik trek mijn warme jas aan, mijn wanten en zet mijn muts op en begin.

3 thoughts on “Verstrikt schrijfwedstrijd

Leave a Reply

