Schrijfwedstrijd Psychologiemagazine

Psychologiemagazine heeft weer een schrijfwedstrijd. Ditmaal wordt er gevraagd om het beste advies dat je gekregen hebt, in maximaal 300 woorden. Het beste advies dat ik kreeg was misschien van mijn moeder, die vond dat ik zelf moest leren kiezen. Ze leerde me een briefje te maken tussen pro’s en contra’s en dan een afweging te maken, liefst met gewichten. Mijn vader gaf ook graag advies, maar hij drong het een beetje op. Dat werkt averechts. Bij deze opdracht willen ze een concreet verhaal, geen algemene tegeltjeswijsheid.

2 thoughts on “Schrijfwedstrijd Psychologiemagazine

  1. Ik heb je blog ontdekt Odile.Wat leuk. En allemaal onderwerpen die mij interesseren. Wie heeft mij het beste advies gegeven? Ik zal er eens over nadenken.

    Liked by 1 person

    1. Ik sla deze denk ik over, tenminste dat denk ik op dit moment. Ik moet ook zeggen dat ik er niet op kan komen wie mij het beste advies gaf. O ja, toch…

      Like

Leave a Reply

