Kolomkompetitie schrijfwedstrijd

Doe mee aan de Kolomkompetitie en win de handafdruk van Mano Bouzamour, die niet thuishoort op het Rokin, maar des te meer in uw woonkamer. Is de ondertitel van twee studenten met de befaamde tegel in hun hand, daarbij de middelvinger opstekend. Dit luidt een schrijfwedstrijd in die niet bestemd zou zijn voor wie vanuit wetenschappelijke kaders de waan van de dag wil verklaren. Mij uitgedaagd voelend, schreef ik snel een epistel dat ik enthousiast aan mijn proeflezers presenteerde. Helaas had ik mij te onbegrijpelijk geuit enerzijds en anderzijds overschreed ik te veel de grens, waar deze ook mocht liggen. Andere proeflezers vonden ondanks talige kwesties vermakelijk te lezen. Nu sta ik op het punt het resultaat in te zenden maar voel me tegengehouden door vroeger aangeleerde wetenschapsattitudes.

Leave a Reply

