Vervolg op Wordt vervolgd: zkv-wedstrijd

Vandaag kreeg ik een email terug van de bibliotheek in Kampen over de zkv-schrijfwedstrijd. Maandag zou ik bericht krijgen.

Ondertussen zag ik een tweet van Iris Boter, jurylid van de wedstrijd verschijnen: een oproep aan iedereen om mee te doen. Daarmee is mij duidelijk geworden dat je niet per se naar Kampen hoeft af te reizen (wel jammer: ik mis een lezing met voordracht van A.L. Snijders zelf over het zkv) om aan de wedstrijd mee te mogen doen. Uiteraard hebben de deelnemers aan die avond een streepje voor want ze krijgen van A.L. Snijders zelf te horen waar een zkv aan moet voldoen.

Leave a Reply

