Voorbereiden voorbereiden, Check!

  • Kleding uitzoeken, Check!
  • Uitprinten verhaal, Check!
  • Voorlezen aan dochter, Check!
  • Uitprinten mogelijke vragen die aan mij gesteld kunnen worden, Check!
  • Nog eens voorlezen
  • En nog een keer
  • Reis voorbereiden, Check!

Oef, mijn dochter vindt het verhaal leuk en lacht aan het einde. Ik heb het verhaal ook naar een bevriende Neerlandicus gestuurd. Hij schreef bemoedigend:

‘Knap hoor, dat je in een kort verhaal, zo veel verschillende personages neerzet en aan het einde laat samenkomen. Mooie opbouw, leuke metaforen en een grappige pointe. De winnaar? Misschien wel! Succes met voorlezen. ‘

Na het voorlezen aan mijn dochter viel mij op dat ik gegroeid ben met schrijven.

Leave a Reply

